زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

دوستت دارم

  دوستت دارم

دوسـتـت دارم برای آرزوهـایت دوسـتـت دارم برای آن روزهـا کـه چـه با سـخاوت آوای مهر را به لـحـظاتـم ارزانی داشـتی

دوسـتـت دارم برای لـحن خنـده هایت کـه چه زیبـا مرا به اعـماق عشق فـرو
 می بـرد.

دوسـتـت دارم برای آن روز ابـری کـه در کـنـار هـم در آن راه زیبا قدم
 می زدیـم....

 دوسـتـت دارم برای طنین صـدایت کـه چـه معصـومـانه مرا مدیـون خـود کـرده است....

دوسـتـت دارم برای دستـهای لطیـفت کـه برگ گـل را می مـاند

دوسـتـت دارم ...

دوسـتـت دارم برای بازی چـشـمان زیبـایت کـه گـاه قایقی است کـوچـک برای سـفر به دهکـده ی خوشبـخـتی

دوسـتـت دارم برای حرفـهایت، زمـزمه هـایت، تـرانه های معـصـومیـت کـه از بیـن لبـهای کـوچکـت جـاری است

دوسـتـت دارم برای سـفری دراز کـه با هـم و در کـنار هـم شروع کـرده ایم دوسـتـت دارم برای یک عـمر آرامشی کـه به قلـب کـوچکـت هـدیه خـواهـم داد دوسـتـت دارم ...

هیـچ میـدانی شبـها کـه در تکـاپوی حیـات با ستارگـان نـجـوا میکـنم تصـویر چـهره معصـومت بر صفـحه ی آسـمان چشـمهایـم نقـش بستـه است هیـچ میـدانی می خـواهـم دریـایی از عشق را به پایتت بریـزم امـا نگـاه معصـومت شرمسـارم می کـندهیـچ میدانی می خـواهم ساعتـها برای خوبیـهایت اشـک بریزم اما شـوق دیدنـت پـرده ی اشـک را از مـقابل چشـمانـم کـنار می زنـد هیـچ میـدانی لـذت یک دم شـاد کـردن تـو را به عالـمی نـمی دهـم

دوسـتـت دارم ...

دوسـتـت دارم هـمچـون بـهار کـه به گـلهای سـرخ حیـات می بـخـشد

دوسـتـت دارم هـمچـون بـاران کـه سیـاهی هـا را می شـوید

دوسـتـت دارم هـمچـون دریـا کـه وسـعتـش غـرور آفـرین است

دوسـتـت دارم هـمچـون درختـان سبـز کـه سایـه بـان مسافـران خستـه اند

دوسـتـت دارم ...

امـشـب نیـز برایت لالایی تـازه ای می خـوانـم تـا در آرامـش خیـال در وسعـتی آکـنـده از عشق به خـواب روی ... بـخـواب عـروسکـم.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد