زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

آموخته ام...

آموخته ام: که تا نفس دارم سر آغاز هر کاررا با یاد پروردگار جهانیان شروع کنم.

آموخته ام: که برگ از درخت نمی افتد و دانه از تاریکیها نمی روید مگر خدا بخواهد پس باید بر او توکل کنم.

آموخته ام: قدر روزهای با پدرومادروعزیزانم را بدانم.

آموخته ام: که فرشتگان نیز معلم خوب را تسبیح می گویند پس آنان را احترام نمایم.

آموخته ام: همیشه فردی خوش بین باقی بمانم چرا که زندگی و موهبت های آن را دوست دارم.

آموخته ام: آنچه امروز در دست دارم ممکن است آرزوی فردایم باشد.

آموخته ام: که نگویم ای کاش آن کار را طوری دیگر انجام داده بودم بلکه بگویم باردیگر آن را طور دیگری انجام خواهم داد.

آموخته ام: که بیش از آنکه مرا بفهمند دیگران را درک کنم.

آموخته ام: زندگی مثل یک نقاشی است با این تفاوت که از پاک کردن خبری نیست.

آموخته ام: هیچ روزی از امروزبا ارزش تر نیست.

وهزاران آموخته دیگر........................ 

 

ما بقی را تو بگو دوست خوب و مهربانم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد