زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

رازهای موفقیت ۱

دوستان خوبم سلام 

من دختری شاد و موفق هستم. از آن جا که دوست دارم تمام ایرانی ها موفق باشند تصمیم گرفتم به مدت یک ماه جملات زیبایی به عنوان رازهای موفقیت در وبلاگ subzero.blogsky.com بذارم تا شما نیز پی به این رازهای شگفت ببرید.. 

 

  

  روز اول 

 ---------------

از کارهایی که ناچاری انجام دهی لذت ببـــر.
نق زدن تنها تو را خسته تر می کند و نمی گذارد کار را درست انجام دهی.
اما اگر با موفقیت مانند یک دوست رفتار کنی.
مثل سگ همه جا به دنبالت خــــــواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 http://mhi.blogsky.com

زندگی شستن یک بشقاب است.

امین دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 http://subzero.blogsky.com

عالیه ادامه بده خیلی عالیه
من همیشه از خودم ایراد میگیرم و اعتماد به نفسم خیلی کمه اما تو همش انرژی مثبتی خیلی خوبه که با این جملات قشنگت مارو سهیم کنی و انرژی مثبت بدی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد