زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

رازهای موفقیت ۶

روز ششم 


وقتی تصمیم به انجام کاری می گیری،
از خود نپرس : من چه می خواهم ؟
بلکه بپرس : چه کاری به نفع همه است ؟
اگر به فکر منافع دیگران باشی، دیگران در کنارت کار خواهند کرد و کمکت خواهند کرد تا موفق شوی.
نظرات 2 + ارسال نظر
امین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:31

ایول جییگر

* یاس سفید* شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:21 http://yasesefid.blogsky.com

سلام به قلب پاکت

بله مجوز هست
در ضمن من پول نمیگیرم
من فقط خیریه هارو با نیازمندها معرف۶ی میکنم
شماره حساب مربوط به من نیست
متعلق به خیریه هاست

و خیریه هایی معرفی میشن که صددرصد تایید شده هستند

امیدوارم پایدار باشید

ممنون از راهنمایی تون
تو اولین فرصت معرفی مکنم شمار و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد