زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

پست ویژه - آهنگ حاجی فیروز...

                

آهنگ حاجی فیروز به مناسبت عید نوروز 1388  

این آهنگ با صدای پوران اجرا شده ، امیدوارم که همه دوستان رو شاد کنه...و در سال آینده که پیش رو داریم همه به اهداف برسیم...  

...دانلود آهنگ... 

 

 

 


 ******حاجی فیروزه ******
******سالی یه روزه ******

******همه میدونن ******
******منم میدونم******
******عیدنوروزه******
******بشکن بشکنه بشکن******
******من نمیشکنم بشکن******
******اینجابشکنم یارگله داره******
******اونجا بشکنم یارگله داره!******
******این سیاه بیچاره چقد حوصله داره****** 

-----------------------------------------------------------------  

فلفلی مرده؟ نمرده
چشاش که وازه
تخم گرازه
---------- 

نون خورده و جون نداره
دستش استخون نداره
میل پشت بون نداره
---------------
امان از آش رشته
بابام بزغاله کشته
ننم سرکار آشه
دایی م قاشق تراشه
خالم میخوره ....

------------------
دختر، یه دندونه
سوار پوس هندونه
هندونه یورغه میره
درخونه ی داروغه میره
داروغه جون عرضی دارم
دل پر دردی دارم
شوورم زن کرده
پشتشو بر من کرده
یه نون ازم کم کرده
این یه دونه نون پرپری
من بخورم یا اکبری؟؟؟ 


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:59 http://balkhjournalism.blogsky.com

دعا کن که بمیرم

سلام دوست عزیز
اگه مشکلی داری کاش مطرح میکردی تا اینکه با آرزوی مرگ صورت مسئله رو پاک کنی!!!
متاسفم که نمیتونم این آرزو رو برات بکنم بجاش آرزوی موفقیت دارم برات !!!انشا... راه سعادتمندی خودتو پیدا کنی

taranom دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:53

mer30 khili donbalesh bodam

علی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 00:42

سلام
دیدن امکان ترانه حاجی فیروز پوران که سالهاست دنبالش بودم غافلگیرکننده بود اما از اینکه بهر روشی سعی کردم دانلودش کنم و با انواع موانع و پیامهای باربط و بیربط روبرو شدم و آخرش شکست خوردم متاسف شدم!
اگر راه دیگر و یا آدرس مطمئنی برای دانلود این ترانه نایاب وجود داره ممنون خواهم شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد