زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

بوتاکس...؟؟!!!

سلام دوستان داشتم تو یک سایت(سلامت نیوز)‌میگشتم که این به چشمم خورد و از اونجایی که الان زیبایی برای همه یک مسئله مهمه و بعضی ها از این ماده استفاده میکنن (مخصوصا خانم ها) گفتم که این مطلب رو اینجا درج کنم تا با اصل این قضیه همه آشنا بشن... 

 

بوتاکس،سمی که معجزه می‌کند
امروزه تزریق سم بوتولینم به عنوان بوتاکس برای از بین بردن چروک ها و ایجاد چهره جوان تر بسیار رایج شده است. اما باید گفت که تاثیر این ماده موقت است. 

 

به گزارش گروه ترجمه سلامت نیوز، تزریق آن به اسانی و سرعت انجام می شود و نیاز به حفظ دوره نقاهت بعد از تزریق نمی باشد و در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی خطرات کمتری به همراه دارد. این سم توسط باکتری کلسترودیوم بوتولینم تولید می شود. زمانی که مقدار اندکی از این ماده به ماهیچه تزریق می شود، سیگنال های عصبی را که مسئول  انقباض ماهیچه ای است مسدود می نماید. در واقع می توان گفت که تاثیر موقت آن تضعیف و فلج ساختن ماهیچه های صورت و از بین بردن چروک های صورت برای مدتی کوتاه است. گفته شده که 2 تا 3 ساعت بعد از تزریق از لمس و مالیدن محل تزریق باید اجتناب کرد ولی بعد از این مدت وضعیت به حالت عادی بر می گردد.شاید 3 تا 4 روز زمان لازم است تا تاثیر واقعی آن مشخص شود.

حداکثر عملکرد آن تا 1 ظاهر می شود و تا 90 الی 120 روز باقی می ماند و بعد از این مدت مجددا چروک ها بازگشت می کند. استفاده از  این ماده توسط سازمان غذا و دارو و برای از بین بردن  خطوط  و چین و چروک افراد جوان تر از 65 سال تائید و تصویب شده است. تزریق بوتاکس همچنین برای از بین بردن چروک های روی صورت و گردن کاربرد دارد. همچین استفاده دارویی آن برای درمان اختلالات ماهیچه ای چشم مثل لوچی ، هم کشی عضلات گردن و شانه و اسپاسم تارهای صوتی تصویب شده است.

حدود 72 ساعت بعد از تزریق ، چین و چروک ها کمتر خواهد شد. حداکثر تاثیر آن 85% برای افردا جوانتر از 50 سال و 70 % برای افراد بین 50 تا 65 سال اعلام شده است. اما نتیجه آن موقت می باشد و اغلب بعد از 3 تا 4 ماه نیاز به تجدید است.

خطرات احتمالیاز رایج ترین عوارض جانبی بوتاکس ، سردرد، افتادگی پلک و کبودی گزارش شده است. سایر عوارض جانبی آن علائمی مشابه سرماخوردگی دارد. تهوع ، درد موقت صورت، قرمزی محل تزریق، از بین رفتن توانایی چشمک زدن و ضعف ماهیچه ای از دیگر عوارض آن اعلام شده است. 

منبع:سلامت نیوز

نظرات 5 + ارسال نظر
پول سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:43


با سلام.
میخوام از شما دعوت تا در یک سایت تبلیغاتی بزرگ عضو بشید.
اگه در این سایت عضو بشید یه چیزهای کمیاب و با ارزشی به شما داده میشه.
مثل(کد هوم پیج اتوماتیک-دعوتنامه پرشین گیگ-دعوتنامه پارسا اسپیس-دعوتنامه کلوب جامعه مجازی ایرانیان و......)
و اما توضیحاتی در مورد سایت تبلیغاتی
این سایت یکی از معتبرترین سایت های جهان و ایرانه شما بعد از عضویت در سایت وارد سایت میشید و کد های تبلیغاتی گرافیکی و متنی رو از سایت دریافت میکنید و بعد اون را رو در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار میدید بعد کاربرانی که به وبسایت شما میان رو اون تبلیغات کلیک میکنند و پولش به حساب کاربری شما در سایت تبلیغاتی میره و بعد از اینکه به حد نساب رسید(۲۵۰۰۰) سایت تبلیغاتی اون رو به حساب بانکی شما واریز میکنه.هر کلیک روی تبلیغات تا ۸۰ تومان هم میرسه حالا حساب کنید روزی حداقل ۱۰ کلیک داشته باشید میشه چند بازم میگم حداقل ۱۰ تا.سعی کنید کدهای تبلیغاتی رو جایی بزارید که کاربران بیشتر روی اون کلیک کنند.
تازه این سایت امکانات دیگه ای هم داره مثل
سیستم تبادل لینک-دیکشنری آنلاین-سیستم پیام نما-فرم تماس با ما-رتبه سنج گوگل-وضعیت یاهو-چت روم-اینترنت هوشمند.
برای عضویت در این سایت به آدرس زیر برید و بعد روی ثبت نام کلیک کن و ثبتنام کن.
http://iranclick.iranblog.com
یادت نره حتما از طریق این لینک اونایی رو که گفتم امکان پذیره.

واقعا اگه ثبتنام نکنی خیلی ضرر میکنی!
فقط در صورتی امکان داره بدونی چه ضرری کردی که ثبتنام کنی بعد خودت میفهمی اگه نمیامدی چه ضرری میکردی!
http://iranclick.iranblog.com

سلام دوست عزیز
ممنون ولی فکر نکنم ضرر کنم اونقدر ها....

یوسف نیا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:46 http://www.mehvar.com


سلام

سایت محور باPageRankچهار و با بیش از 2000سایت در لینکستان محور مشتاق تبادل لینک با شماست.به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم. ضمنا اولین دوره قرعه کشی لینکستان محور انجام گردید امیدواریم در قرعه کشی های بعدی شما یکی از برندگان جوایز ویژه باشید. همچنین می توانید با ثبت نام در سایت محور در قسمت نیازمندیها بصورت رایگان اقدام به معرفی و تبلیغ وبلاگ خود به مدت نامحدود نمایید.شما محور توسعه هستید.
ارادتمند یوسف نیا

mahiar چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:49

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com
خبر بدید
بای

سلام دوست عزیز
در اولین فرصت میبینم...

نژلا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:32 http://www.nezhla.blogfa.com

میگه : بکشم اما خوشگلم کن !!!!

-----

ای صبح، ای بشارت فریاد!

امشب، خروس را

در آستان آمدنت سر بریده اند!

-------

مرسی از توجهتون

شاد باشید

سلام
ممنون از نظرت یار همیشگی ما نژلا

[ بدون نام ] شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:18 http://www.enekaseab.blogsky.com

وای اینکه خیلی ناجوره. من فکر کنم اگه پیرم بشم بوتاکس نکنم فقط و فقط به خاطر اینکه از آمپول وحشت دارم.ولی در کل پست خوبی بود.کلی چیز یاد گرفتم. پیش منم بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد