زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

بخار آینه

اگرچنانچه درحمام خواستیدصورت خود رااصلاح کنید وآینه حمام رابخارگرفته باشد میتوانیدباکمی صابونی کردن انگشتان خود روی سطح آینه کشیده سپس صورت خودرااصلاح فرمایید. 

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:33

سلام خیلی جالب بود حاج محمد

سلام قابلی نداشت دادا

نژلا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:21 http://www.nezhla.blogfa.com

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد

به جویبار که در من جاری بود
به ابرها که فکرهای طویلم بودند

به رشد دردناک سپیدارهای باغ که با من
از فصل های خشک گذر می کردند

به دسته های کلاغان
که عطر مزرعه های شبانه را
برای من به هدیه می آوردند

به مادرم که در آینه زندگی می کرد
و شکل پیری من بود

و به زمین که شهوت تکرار من درون ملتهبش را
از تخمه های سبز می انباشت سلامی دوباره خواهم داد

می آیم می آیم می آیم
با گیسویم : ادامه بوهای زیر خاک
با چشمهایم : تجربه های غلیظ تاریکی
با بوته ها که چیده ام از بیشه های آن سوی دیوار

می آیم می آیم می آیم
و آستانه پر از عشق می شود
و من در آستانه به آنها که دوست می دارند
و دختری که هنوز آنجا
در آستانه پرعشق ایستاده سلامی دوباره خواهم داد
--------

دوست من موفق باشی

سلام
ممنون از نظرت یار همیشگی ....
نژلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد