زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

می تراود مهتاب

می تراود مهتاب  

       می درخشد شب تاب    

          نیست یک دم شکند خواب به چشم کس و لیک  

غم این خفته ی چند  

                              خواب در چشم ترم می شکند  

نگران با من استاده سحر  

صبح می خواهد از من 

        کز مبارک دم او آورم این قوم به جان باخته را 

بلکه خبر 

در جگر لکن خاری 

            از ره این سفرم می شکند 

نازک آرای تن ساق گلی 

              که به جانش کشتم 

                            و به جان دادمش آب 

ای دریغا به برم می شکند 

    دست ها می سایم 

            تا دری بکشایم  

                         برعبث می پایم  

           در و دیوار به هم ریخته شان 

       بر سرم می شکند. 

می تراود مهتاب 

        می درخشد شب تاب 

                 مانده پای آبله از راه دراز 

بر دم دهکده مردی تنها 

            کوله بارش بر دوش 

  دست او بر در می گوید با خود: 

غم این خفته ی چند 

            خواب در چشم ترم می شکند. 

 

   *نیما یوشیج*

 

نظرات 3 + ارسال نظر
BoxeTop پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:05

تبلیغات با هزینه بسیار کم در لینک باکس قدرتمند روزانه بیش از 14000 بازدید و رنک 2


http://www.boxetop.com

هانیه شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:16 http://www.hanastar.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری من با اجازتون لینک کردم از اینکه شماهم منو لینک کنید خوشحال می شم

نژلا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:49 http://www.nezhla.blogfa.com

سلام دوست من
بلاخره بعد از مدت طولانی غیبت با پست جدید منتظر حضور مهربونتون هستم
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد