زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

مدیرعامل پرسپولیس تغییر کرد

 مدیرعامل پرسپولیس تغییر کرد

سرانجام در پی ناکامی های این فصل تیم فوتبال پرسپولیس و دو شکست پیاپی از ملوان و ذوب آهن در لیگ برتر ایران، عباس انصاریفرد به جای داریوش مصطفوی مدیر عامل این باشگاه شد.

عباس انصاریفرد پیش از این رییس فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی ایران بود.

 او برادر بزرگتر محمد حسن انصاریفرد، بازیکن سال های دور پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، است که پیش از حبیب کاشانی مدیرعامل پرسپولیس بود.    

او یک سال و نیم پیش به دلیل مشکلات مالی و مساله پرداخت های قرارداد و حقوق بازیکنان از پرسپولیس جدا شد و به عنوان مدیرعامل، به باشگاه راه آهن رفت.

پرسپولیس به مدیریت کاشانی و به سرمربیگری افشین قطبی به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران رسید، اما به دلیل مخالفت محمد علی آبادی – رییس سازمان تربیت بدنی و معاون رییس جمهوری اسلامی – با ادامه کار کاشانی، در آستانه فصل جاری فوتبال کاشانی مجبور به استعفا و داریوش مصطفوی با حمایت سازمان تربیت بدنی جانشین او شد.

با آمدن مصطفوی زمینه ای فراهم شد تا افشین قطبی با قراردادی سنگین و به صورت پروازی باردیگر به پرسپولیس بازگردد. واژه پروازی پس از ظهور مربیانی متداول شد که فقط به هنگام تمرینات و مسابقه ها در ایران بودند و قطبی بر اساس قراردادش پس از هر مسابقه پرسپولیس، رهسپار دبی می شد.

اما بازگشت قطبی هم کم دوام بود و پس از یازده هفته به طور ناگهانی پرسپولیس را ترک و اعلام کرد که دیگر به ایران باز نمی گردد. روزنامه تلخراف (تلگراف) چاپ هلند هم از قول خبرنگار اعزامی خود به تهران نوشت که قطبی با وحشت ممنوع الخروج بودن از ایران و با ترس بسیار فرودگاه بین المللی تهران را ترک کرد.

خبر استعفای اجباری مصطفوی از حدود دو ماه پیش در رسانه های ایرانی انتشار یافت که پس تکذیب چندباره آن، سرانجام علی سعید لو، معاون اجرایی محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی، هفته پیش اعلام کرد که خبرهای مهمی از باشگاه پرسپولیس منتشر خواهد شد. در پی آن مصطفوی نیز به خبرگزاری فارس اعلام کرد که هرگاه محمد علی آبادی بگوید می رود. در روز دوشنبه ۱۶ دی در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس هم آمده است که مدیرعامل پیشین در روز هشتم دی استعفا داده است.

 پس از رفتن قطبی، مصطفوی در مسابقه های پرسپولیس هدف شعارهای تند هواداران این تیم در ورزشگاه ها بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد