زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

زیر صفر SubZero

رازهای موفقیت Life Style

در جواب به بعضی دوستان

سلام دوستان 

متاسفانه افرادی به دلیل فرستادن آخرین پست (قمه زنی) و عکس های که قرار دادم بنده را بسیار مورد ناسزا و فحش قرار داده اند و کار و من را زیر سوال برند مانند خانمی که بسیار ناجوانمرد بنده را مور خطاب قرار داد (bahar_jojo2009@yahoo.com) اما باید به ایشان و دیگران که البته عده کمی هستند بگویم که شما حتی به هدف این کار توجه نکرده و با چشمانی بسته فقط به دلیل اینکه این عکس ها دلخراش است و احتمالا باعث شده به نهار آنروز خود بی میل شوید من و کارم را مورد سرزنش و فحش و ناسزا قرار دادید، جواب من به این آدم های کوته فکر این است که متاسفم همین برای ایرانی که به این روز افتاده خانمی که به خاطر اینکه خون دیده به من ناسزا گفته  (bahar_jojo2009@yahoo.com) متاسفام تمام شهدای ایران (مصدق ها ، امیرکبیر ها ، شیخ بهایی ها و...)آمدند تا ملت را از بدعت و خرافات دور کنند و به راه اصلی بازگرانند و تو خانم یا آقا به چه چیز فکر می کنی حتی به متن بالای عکس توجه نکردی سنت....!!! فقط می گویم متاسفم، همین........

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:19

زیاد از برخورد مردم ناراحت نشو... مردم ما همین هستند دیگه بدونه توجه حرف چرت شونو میزنن
بهرحال من با تو موافقم باید خرافات و سنت غلط بره کنار
ممنون از مطالب جالبت...

ممنون از نظرت حق با تو هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد